Kariera

LABRA Light Thinking to produkty produkowane przez ludzi z pasją.
Jeśli chcesz do nas dołączyć to przewiń niżej i zobacz kogo szukamy.
Żadna z ofert do Ciebie nie pasuje? Napisz do nas - zawsze chętnie
rozmawiamy z interesującymi ludźmi: kariera@labra.pl

Kierownik Zespołu Regionalnych Menedżerów Sprzedaży

Opis stanowiska

Jako producent oświetlenia wierzymy, że światło to nie tylko parametry techniczne, ale także emocje, relacje i dobrostan. Tak samo patrzymy na ludzi, którzy współtworzą naszą markę.

Szukamy Kierownika Zespołu Regionalnych Menedżerów Sprzedaży - rzemieślnika w sprzedaży i menedżera dla zespołu w jednym. Osoby, która zna, rozumie procesy i zadania sprzedażowe. Ma doświadczenie w rozmowach z architektami, dystrybutorami, dobrze porusza się w Social Media oraz wie jak budować skuteczne zespoły.

Praca u nas to z pewnością świetne środowisko pracy, ciekawy produkt oraz pragmatyczne możliwości rozwoju.

Dołącz do firmy i rozwijaj z nami „Light Thinking”!



Zakres obowiązków:

Rozwój sprzedaży:

      Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami w celu zwiększenia sprzedaży.

      Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania prospectingowe oraz obsługę zapytań z rynku mazowieckiego.

Zarządzanie zespołem sprzedaży:

      Zarządzanie zespołem regionalnych menedżerów sprzedaży, w tym wyznaczanie celów, udzielanie wsparcia i doradztwa w zakresie strategii sprzedażowych.

    Doradztwo produktowe:

      Doradzanie klientom w zakresie grupy produktów oświetleniowych, dostosowywanie ofert do ich potrzeb.

    Przygotowywanie ofert i prezentacji:

      Tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert oraz profesjonalnych prezentacji dla klientów.

    Zarządzanie CRM:

      Aktywne korzystanie z systemu CRM w celu zarządzania relacjami z klientami i monitorowania działań sprzedażowych zespołu.

    Analiza i optymalizacja działań:

      Analiza efektywności prowadzonych działań sprzedażowych zespołu oraz proponowanie i wdrażanie niezbędnych zmian.

    Praca na Buyer Personie:

      Analiza i aktualizacja profili klientów (problemy, wyzwania, obiekcje) w celu lepszego dopasowania strategii sprzedażowej.

 

 

Poszukiwane kompetencje i doświadczenie:

·     Minimum 2 lata doświadczenia w procesach sprzedaży z udziałem architektów, projektantów wnętrz, biur projektowych.

·     Minimum 3 lata w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (rozproszonym na regiony).

·     Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.

·     Doświadczenie w korzystaniu z Social Media jako narzędzia sprzedażowego.

·     Wysoka samodzielność w planowaniu i organizacji własnej pracy, umiejętność efektywnego zarządzania zespołem.

·     Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

·     Znajomość systemów CRM oraz narzędzi analitycznych będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

·     Miejsce z przestrzenią dla innowacji, rozwoju, działania tu i teraz

·     Szkolenia produktowe i dopasowany onboarding

·     Sprecyzowane zadania i cele w duchu employer experience

·     Suwerenne stanowisko w zdalnej formule pracy

·     Zarobki: 9 000 - 15 000 netto, przy umowie B2B

 

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, których CV będzie wskazywało poszukiwane przez nas kompetencje i doświadczenie.

Proces rekrutacyjny składa się z:

·       Wstępnej rozmowy telefonicznej (do 20 min.).

·       Rekrutacyjnej rozmowy online (40 min.).

·       Spotkania w siedzibie firmy.

 

Po każdym etapie wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

 

Brzmi dobrze? Daj się poznać i wyślij swoje CV: kariera@labra.pl